Tandhygenist besök nr 1....

2011-06-20 11:25:50 // © osterlenmamman.blogg.se


Idag var jag på mitt första besök hos min
tandhygenist.. skulle ta bort tandsten osv
inför mitt besök till fröken tandläkaren.

Var nevös som vanligt.. jag HATAR verkligen
att gå till tandläkaren. Får rysningar i hela kroppen
då jag ser alla deras tortyr verktyg.

Men gick helt galet bra.
Jag grät INTE en enda gång, inte ens en enda tår
kom ut rullande.
jag e själv chockad..
Börjar kanske bli vuxen ha ha ha

Min tandhygenist fröken var super bra, rolig
och hade ett lugn som smitta av sig.

henne vill jag ha som tandläkare oxå.
då hade jag inte haft några större problem
att gå dit.. men min kille har erbjudit sig att
förlja med mig då det e dax för tortyren fröken tandläkare
ska göra..
den 7 juli med andra ord
arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Köpte med mig en hel del hem från tandläkar tortyr
huset.. så nu jäklar ska min mun bli rena rama
paradiset.. kan man önska och försöka
ha ha ha




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter

en blogg om 5 systrar

Hahah jaa varför inte;) haha! Det var roligt att höra:D Kram<3/systrarna backström

2011-06-20 17:37:21
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/