Imorgon åker lillen till Polen

2011-06-03 20:11:04 // © osterlenmamman.blogg.se


Imorgon nån gång mellan 15-17 tiden kommer Kewins
farfar från Polen och hämtar han.
Sen ska kewin vara hos dom i 1 månad.
Kewins pappa är/var polack, kewins pappa Michal dog tyvärr
i en bil olycka feb 2009.
Men för att kewin fortfarande ska få del av sitt polska arv
och lära sig polska oxå så har jag och hans farmor och farfar
kommit överrens om att han åker ner till dom ca 3-4 gånger om året
och stannar 1 månad.
Han har möjligheten att göra det nu medans han går på dagis
men tyvärr inte då skolan börjar.
Då får det bli loven.
Vill ju att lillen ska få del av sitt polska arv oxå.
Själv e jag så attans blödig att jag 2 dagar innan han åker blir svin låg.
Sen de 3 första dygnen han e borta så gråter jag konstant.
Ja så töntig e jag.
Jag genomlider det för lillens skull för jag vet att han tycker
det e kul hos sin farmor och farfar

* grön prick- där båten från ystad stannar
*röd prick-där hans farmor och farfar bor
*blå prick-från staden hans pappa kom från början från

gorzów wielkopolski

är en stad i vojvodskapett Lubusz (Województwo lubuskie) i nordvästra Polen.
Staden är en av två huvudstäder i Lubusz.
 Invånarantal är cirka 125 000 (2005




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter