The List

2011-07-05 11:05:17 // © osterlenmamman.blogg.se


Har satt mig och skrivit en att-göra-lista.
Oj oj oj det blev mycket mer på den än vad jag kunde tro.
undra om jag kommer bli klar i år?
Blir ju trött och utsliten bara av att kolla på den.
Sen lär det garanterat tillkomma en massa annat
eftersom. men än så längre ser min att-göra-lista
som jag kallar

THE LIST

ut så här:


* måla stora rummet


* måla köket


* sanera/stor röja köket

-rensa ur skåpen

- loppa undan alla saker man ej andvänder

-diska alla katruller/våffel järn och liknande

-stor städa ugnen med plåtar och galler

-rensa ur sid skåpen

-frosta helt av frysen

- städa och tvätta kylen


* städa/röja i garderoben


* måla spegel bänken


* rensa bland kewins kläder


*.dammsuga sofforna och sängarna


* stor städa toan


* sy kudde till hallbordet


* plocka undan en massa som ska vara till loppisen

som jag och ungarna ska stå på


* städa & fixa till hyllan där cd spelaren står


* röja nere i förrådet och kasta en massa där


* städa balkongen


* putsa alla rutorna




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter