Loppis fynd-glemmingebro 2011

2011-07-03 16:08:53 // © osterlenmamman.blogg.se



Idag var vi i Glemmingebro på deras årliga loppis.
Var som vanligt attans mycket folk.
Men inte så overdrivet mycket som det var i Gärsnäs igår.

Vi gick en runda och jag hittade en gammal
telefonbänk med äkta läder ovanpå.

Den köpte jag för 50 kr.

Den ska jag måla vit, men det gröna lädret ska få vara kvar
och dynan ska jag byta ut.

Nu är den målad..
ska bara se till att välja ett passande tyg ur mina
tyg lådor och fixa det på dyanan och sen
skruva på sitsen igen.

KOMMER BILD PÅ SLUT RESULTATET SNART




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter

Patricia

hej!

Ne Simrishamn finns inte med på den listan. Listan innehåller alla IKEAvaruhus och det finns inget i simrishamn.

2011-07-03 16:26:40
URL: http://mammapatricia.se