Varit på student fest

2011-06-09 20:47:23 // © osterlenmamman.blogg.se


 
 
 
Så nu har vi kommit hem från min lillsyrra Saras student.
Tyvärr hade de osis med vädret.
Regna så klart men tur som var inte spö regn.

Vi var vid skolan då hon gick ut och hängde en rolig medalj
runt hennes hals som det stod ´LÄXHATAREN´på ha ha

sen gick vi till torget där alla studenter kom för att sjunga osv.
där fick min kille en stryp kram ha ha ha

sen var det bjudning hos henne.
med massa mums och trevligt folk.

Mycket trevlig dag

TACK MIN ÄLSKADE LILLASYSTER FÖR EN KANON DAG

ikväll ska syrran och hennes polare till gislövs stjärna där
det är student mega party och vi ska köra och hämta dom vid
kl 3... snacka om att jag kommer vara trött då

håller på med tårtbottnarna till bröllops tårtan jag ska göra
till jane på lördag..




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter

britta bloggar

Nu är tävlingen i samband med SoftHoney avslutad! Kika in och se om du vann!

2011-06-09 21:30:04
URL: http://brittabloggar.wordpress.com