Våran national dag 2011

2011-06-06 23:35:22 // © osterlenmamman.blogg.se


Idag var vi ute hos min bästa vän Lina och hennes familj
i deras nya hus och hälsa på.
Min stora son Noah lekte med linas barn och de hade super kul.
Här ovan ser ni en bild på en kiosk som de hade byggt.
så gulligt, sen tog de ett bad i hop med, var super varmt
bilden ovan e det min son som sitter i stolen och nedan e det min son i mitten

Vi vuxna satt och snackade.
Jag och Lina snackade om gammla roliga minnen
och annat skit vi hittade på som yngre.
Vi har varit bästa vänner sen vi gick i klass 6.
ganska många år nu.
Min kille satt och snacka med linas kille om renoverings krafs och sånt

(jag och min kille tobbe)
var oerhört trevligt.
Vi mumsa i oss tårtan som jag gjort och sen på
kvällen runt 21 så grillade vi kyckling korv.
väldigt mumsigt.

Super trevlig national dag




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter