Ute & fiskar i kåseberga

2011-06-27 11:52:57 // © osterlenmamman.blogg.se


*jag, min kille & syrran lotta*

*syrran lotta 15 år*

*20 åriga syrran sara som försöker fixa med fisketråden*

*min karl tobbe & jag*

Igår var vi ute och fiska i kåseberga var super mysigt.
vackert och faktiskt super kul.
Jag som inte gillar att fiska annars, men var snarast de som fick
dra mig därifrån ha ha ha
var jag, min kille, mina 2 små syskon sara 20 år och lotta 15 år.
Vi ska på bilbingo ikväll och sen ut där igen i kåsebrga och fiska.

Då vi körde hem såg vi en grymt vacker regnbågs färgad
solnedgång.. galet vackert.

Damn vad jag ÄLSKAR mitt Österlen




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter

Jennilie

Sv: Tack så jätte mycket, är riktigt nöjd med den klänningen =) Jaså, ska se vad det är för loppis och vidarebefordra det till moder ;P



Okej, får kanske ta mig en titt vad de böckerna handlar om.

2011-06-27 23:44:27
URL: http://dayswithjen.blogg.se/