Sveriges dag

2011-06-06 11:52:15 // © osterlenmamman.blogg.se


Sveriges national dag idag.

´du gammla du fria
du smäll fetta ko´

ok så går ju inte sveriges national sång
men den låer bra rolig iallfall

Jag tänkte ställa mig och göra en liten nationaltårta
sen idag.
Ja jag e faktiskt stolt över mitt land för vi har det bra
i sverige och det e oerhört vackert här.
flaggan våran e super fin oxå.

Och jag e INTE rasist för det.
som många verkar tro oxå vidare.
Vi ska ju få fira våran national dag precis som
alla andra länder

HUR SKA NI FIRA NATIONAL DAGEN IDAG?




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter

sanna -saos.blogg.se

svar Tack för att du ville vara med i min tävling i samarbete med apoteket! Strax lägger jag upp vinnaren så kolla in min blogg för att se om du vann! :)

2011-06-06 22:49:23
URL: http://saos.blogg.se/