en tur på österlen

2011-06-11 00:21:09 // © osterlenmamman.blogg.se



Idag var jag och min pojkvän Tobbe ute på en liten tur
på österlen. Vi började med att köra till Bo Ohlsson i Tomelilla.
Är ett österlenskt ullared typ.
Toppen nice. Vi köpte hem lite saker som alltid är bra.
sen begav vi oss till.............


.....Ystad. vi åt på gyllene måsen (mc donalds)
sen gick vi en runda på rusta, ö & b och en sväng inom om
ohlssons basar där vi köpte massa roliga saker till
min lillebror som tog studenten idag men ska ha
student festen för oss på sin pappas sidan den 18 juni.
efter ystad så körde vi till...................

lilla byn Gärsnäs där vi skulle hämta en ny säng till
min minsta son Kewin.
200 kr kosta den. Hittade den på Blocket.
Attans bra sida den. där kan man fynda.




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter