Kellogg´s tresor nougat & choco

2011-05-19 11:59:13 // © osterlenmamman.blogg.se


Ni har säkert sett denna på reklamen på tv
av bara den, den senaste tiden.
Flingorna var precis slut här så då tänkte vi att vi
banne mig testar det.

finns med både nougat i eller helt i choklad.
vi testar båda så klart

NOUGAT:
det smakar som lite sötare havrepuffar med
nutella i. lite för söta för min smak.
kewin älska dom men jag som
e mamma börja tänka att det nog inte ät vidare nyttig
frukost för mina söner. Men smaken var väldigt god.
även om man ska få lov att gotta till det ibland ha ha

CHOCO:
alldelles för söta. nästan så munnen klistrar ihop sig.
kewin ler stort och vill ha mer ha ha ha




BETYG av Kewin


BETYG av Mamman






NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter