Estrellas sommar ringar

2011-05-20 23:37:49 // © osterlenmamman.blogg.se


Idag köpte jag och mina söner estrellas
sommar ringar som bara kommer säljas under en
vis tid.. vi vill så klart testa dom.

jag tycker att dom smakar väldigt mycket dill.
och jag tycker inte om dill i tex chips ens.
men dom var ok men inget jag kommer köpa och hets äta.
dom smakar lite midsommar tycker jag.

Kewin titta på förpackningen och sa: mamma e där
gräs i dessa
ha ha ha ha ha ha ha

Mina söner var överens om att dessa var helt ok

BETYG från mamman

BETYG från Kewin & Noah




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter

Emelie

Dom hade nog passat mig i smaken, mmm, får ta o leta upp dom nästa gång jag handlar.

Tack för ditt besök på min blogg, du gör väldigt fina tårtor du också :)

2011-05-21 14:43:53
URL: http://emeliesmatdagbok.blogg.se/