Kåseberga fick avsluta dagen

2011-07-10 14:45:19 // © osterlenmamman.blogg.se


Kåseberga fick avsluta dagen.
Pågarna mina ville fiska fast vågorna var stora och
det blåste av bara den.
Tobbe min pojkvän stod precis vid kajkanten och där kom
en stor våg och slog mot vågbrytaren och pang så
vart han våt.
Jag och mina söner var smartare och stod bra bit in på kajen
så vi inte skulle bli våta.
Damn vad vi skratta åt tobbe.
Sen gick vi och köpte med oss lite picknic.

*rökt makrille med citronpeppar
*potatis sallad
*frallor

ja jag testade faktiskt att äta lite makrill.
Men konstaterade att jag fortfarande inte tycker om det.
men pågarna och tobbe åt och smaska i sig det
men oerhört glada miner.

Varit en helt fantastiskt mysig lördag




NAMN

MAIL (publiceras ej)

URL

KOMMENTAR

      Spara mina uppgifter